Vi servicerer udelukkende vandværker, hvilket gør os til en
stærk samarbejdspartner med stor erfaring i vandsektoren

Vandværkernes edb-service har mere end 40 års
erfaring i opkrævning og regnskab for vandværker

Yderst fleksible løsninger til vore kunder
Oprettelsen i vort system er gratis

Vandværkernes edb-service blev startet i 1973
og er dermed Danmarks ældste af sin art

Vi arbejder ikke med kontraktbinding af vore kunder
da vi ikke mener en kontrakt forbedrer samarbejdet

Medarbejdere

Bente H. Jepsen

Indehaver og daglig leder af Vandværkernes edb-service.

Indehaver og daglig leder af Vandværkernes edb-service.

Bente startede på kontoret i 1988 og som forretningsfører i det lokale vandværk i 1999.

Hun er primus motor i udviklingen af kontorets nye opkrævningssystem, i tæt samarbejde med Birgitte og firmaet Conexio. Opkrævningssystemet er implementeret i november 2018 og indeholder mange nye spændende tiltag til glæde for vore kunder. Fritiden bruger hun bl.a. som bestyrelsesmedlem og forretningsfører hos Holsted St. Vandværk. Hun har tidligere været bestyrelsesmedlem i vandrådet for Vejen kommune og undervist for Danske Vandværker (Håndbog 3) Regnskab og takstblads udarbejdelse i region Syd, region Fyn og region Midt, samt på besøg hos vandråd rundt i landet. Den øvrige fritid bruges med familien og mest muligt med de to børnebørn

Jan Fabricius

Regnskabschef

Regnskabsansvarlig og bosiddende i Esbjerg

Jan er startet på kontoret i november 2019. Han er uddannet revisor og kommer fra en stilling som regnskabschef i en privat virksomhed. Han er leder af kontorets regnskabsafdeling og har bl.a. ansvaret for beregning af vandværkernes afgift på ledningsført vand. Hos Jan går du aldrig forgæves når det gælder regnskabsspørgsmål. Han bruger fritiden på fodbold og golf og sammen med sine venner og familie

Karen Rasmussen

Bogholder

Bogholder og bosiddende i Holsted

Hun er ansat i kontorets regnskabsafdeling og arbejder deltids. Hun kan træffes tirsdag, onsdag og fredag formiddag og hele torsdag. Hendes arbejdsopgaver er primært regnskabsudarbejdelse, men hun deltager også i det øvrige arbejde på kontoret, når regnskabsperioderne tillader dette. Fritiden bruger hun bl.a. på camping og sammen med familiens 3 piger.

Marianne D. Danner

Bogholder

Marianne er uddannet revisor og bosiddende i Esbjerg.

Marianne er ansat i kontorets regnskabsafdeling og arbejder deltids - mandag, tirsdag og torsdag. Hun kommer fra en stilling som revisor hos et revisionsfirma i Esbjerg. Hendes teoretiske baggrund gør at hun er kontorets garant for at vi altid overholder gældende lovgivning. Fritiden bruger hun med sin familie og med fitness og svømning.

Birgitte Steiner

Kontorassistent

Kontoruddannet og bosiddende i Holsted

Hun arbejder deltids, men er at træffe alle dage. Birgitte er primus motor i udviklingen af kontorets nye opkrævningssystem og har kontakten til vore udviklere, så opkrævningssystemet udvikles til glæde og gavn for vore kunder. Har du ringet til kontoret har du med garanti talt med Birgitte, der tidligere har siddet først på telefonen. Fritiden bruger hun sammen med sine 2 piger og i sommerhuset ved den jyske østkyst

Malene Juulsen

Sekretær

Bosiddende i Holsted

Malene er ansat d. 1/8 2016. Hun kommer fra en stilling i Borgerservice og arbejder deltids, men er at træffe alle dage. Hun er kontorets garant for at alle modtagne mails behandles og sorteres korrekt og ofte den første du møder i telefonen, ligeledes er hun kontorets garant for at hjemmesiderne opdateres og at kundernes medarbejdersignaturer fungerer. Fritiden bruger hun sammen med familien

Kristina S. Hansen

Sekretær

Bosiddende i Holsted

Kristina er ansat d. 1/2 2018. Hun kommer fra en stilling som salgsassistent i Sport24 og arbejder fuldtid. Hun er at træffe på telefonen og arbejder med alle kontorets opgaver. Du ringer aldrig forgæves til Kristina hvis du har en opgave der skal løses. Fritiden bruger hun med håndbold og fodbold og sammen med familien